Продавець Techno Kitchen розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
44 відгуків

Techno Kitchen

+380 (97) 003-94-97
Відділ продажу
+380 (63) 812-08-62
Відділ продажу

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Для здійснення повернення покупець (фізична особа) має заповнити заяву на повернення та надати товар і касовий чек. Усі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгодити зі співробітниками компанії. Щоб уникнути непорозумінь, під час отримання замовлення (зокрема у відділеннях транспортних компаній) завжди перевіряйте товар, уважно оглядайте на предмет браку або інших дефектів. Умови повернення товарів неналежної якості: 1. при виявленні браку товару, зверніться до працівника пошти і проведіть огляд товару в його присутності, зафіксуйте брак або оформіть повернення, якщо товар не підійшов. 2 Повернення товару здійснюється на відділення поштової служби, з якого був відправлений товар. 3 При виявленні пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні обов'язково складається відповідний Акт, а про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії. *Послуги перевізників за повернення товару неналежної якості - оплачуються за рахунок продавця. Умови обміну або повернення для товарів належної якості Протягом 14-ти днів після отримання товару Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови якщо: 1.товар не має слідів використання; 2.товар повністю зберіг товарний вигляд; 3.товар упакований і збережені всі бирки; товар не належить до категорії товарів, які не підлягають обміну або поверненню. Процедура повернення товару: 1. Напишіть нам або зателефонуйте за номером +380 (63) 812-08-62 і повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. надішліть нам товар перевізником Нова пошта. Дані для відправки товару: Відділення Нової пошти з якої було зроблено відправлення Отримувач ФОП Синегуб Наталія Григорівна, номер телефону +380 (63) 812-08-62 3.повідомте номер ТТН Нової Пошти відправленої посилки в будь-який зручний для вас метод за номером +380 (63) 812-08-62 або на електронну пошту igor.shabalin@outlook.com 4. після отримання повернення та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми на Ваш вибір або повертаємо Вам кошти на вказані Вами реквізити банківської картки або робимо відправку товару на обмін протягом трьох днів з дня отримання нами повернення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner